Fritvalgsordningen Coloplast®

– et alternativ til kommunens leverandør af engangskatetre

 

Som kateterbruger har du mulighed for selv at vælge din leverandør af engangskatetre – enten din kommunes leverandør eller en fritvalgsordning, f.eks. hos Coloplast.

 

 

I Fritvalgsordningen Coloplast får du:

•  Mulighed for at få dine SpeediCath® og Luja™ katetre leveret direkte fra Coloplast

•  Enkel bestilling online eller på telefon hos Coloplast Danmark

•  Fri fragt på alle ordrer – hurtig og diskret levering inden for 1-2 hverdage

•  En vifte af fordele – bl.a. rabat i webshop, gratis levering til udvalgte lande i EU samt gratis Coloplast håndsprit med hver kvartalsvise bestilling.

 

Du kan frit sammensætte dine bestillinger af SpeediCath katetre blandt vores standard og kompakte katetre. For vores alt-i-en katetre med integreret urinpose, SpeediCath Navi og Luja-katetre vil antallet afhænge af din bevilling.

 

 

I tilfælde hvor udgiften til de katetre, du vælger, overstiger værdien af din bevilling, vil du på forhånd få valget, om du ønsker at betale differencen selv.

Sådan fungerer det

Skifter du fra din kommunes leverandør til Fritvalgsordningen Coloplast®, betyder det i praksis, at du flytter din bevilling fra én leverandør til en anden. Din bevilling angiver, hvor mange engangskatetre du er berettiget til og til hvilket beløb, og da bevillingen kun flyttes og ikke ændres, vil det aldrig blive dyrere for din kommune, hvis du skifter leverandør.

Vi tager os gerne af det praktiske

Hvis du vil skifte til Fritvalgsordningen Coloplast, kan vores team tage sig af alt det praktiske, inklusive nødvendig korrespondance med din kommune.

Vil du høre mere om dine muligheder med Fritvalgsordningen Coloplast, så ring til os på 49 11 12 20 eller udfyld nedenstående formular, så ringer vi dig op.


Samtykkeerklæring

Samtykke til rådgivning
(*) Skal udfyldes

Ofte stillede spørgsmål

Her finder du svar på de fleste spørgsmål om Fritvalgsordningen. Hvis du har andre spørgsmål eller er i tvivl om noget, er du altid velkommen til at kontakte Coloplast Kundeservice på 49 11 12 20. 

Generelt

Læs mere
Luk

Hvordan kommer jeg i gang med Fritvalgsordningen?

Hvis du gerne vil benytte dig af Fritvalgsordningen Coloplast, skal du kontakte Coloplast Kundeservice, så sørger vi for alt det praktiske. 


Hvem kan benytte Fritvalgsordningen?

Alle kateterbrugere, der har en bevilling, kan benytte Fritvalgsordningen, også brugere, der ikke har et Coloplast produkt på bevillingen.

 

Kan jeg vælge Fritvalgsordningen, når kommunen kan levere samme produkt?

Ja, det kan du. Du kan vælge at få leveret præcis de samme produkter hos Fritvalgsordningen Coloplast, som du får leveret gennem kommunens leverandør. 

 

Hvor længe binder jeg mig i Fritvalgsordningen hos Coloplast?

Du binder dig maksimalt til næste levering af dine produkter. Hvis du derefter ønsker at vende tilbage til kommunens leverandør, kan det sagtens lade sig gøre.

 

Hvor kan jeg få hjælp? 

Du er meget velkommen til at ringe til vores rådgivere på 49 11 12 20. Vi har åbent alle hverdage mellem 8.30 og 16.00. Du har også mulighed for at kontakte os på e-mail på fritvalg@coloplast.com 

 

Luk

Bestilling og levering

Læs mere
Luk

Hvordan kan jeg bestille produkter i Fritvalgsordningen?

Du kan ringe eller sende os en e-mail. Vi kan også aftale, at vi automatisk sender dig dine produkter hver 3. måned eller ringer til dig og husker dig på, at det er tid til en genbestilling. Vi aftaler med dig, hvordan du foretrækker din levering.

 

Hurtig, stabil og diskret levering

Bestiller du inden kl. 14.00, bestræber vi os på at levere dine engangskatetre allerede næste dag. Vi leverer med GLS og vi betaler fragten. Du modtager altid dine engangskatetre i neutrale, diskrete kasser uden logo direkte til din dør med GLS.


Luk
Luk

Gratis vareprøve

Tak for din bestilling

Ordren er afgivet

Se skrivebordsversion