Hvordan kan jeg bestille produkter i Fritvalgsordningen?
Du kan ringe eller sende os en e-mail. Vi kan også aftale, at vi automatisk sender dig dine produkter hver 3. måned eller ringer til dig og husker dig på, at det er tid til en genbestilling. Vi aftaler med dig, hvordan du foretrækker din levering.
Kan jeg bestille andre produkter end de bevilligede?
Ja, som Fritvalgskunde kan du bestille de SpeediCath katetre, du foretrækker at anvende. Du kan frit sammensætte dine bestillinger af katetre blandt vores standard og kompakte katetre. For vores alt-i-en katetre med integreret urinpose vil antallet afhænge af din bevilling.
I tilfælde hvor udgiften til de katetre, du vælger, overstiger værdien af din bevilling, vil du på forhånd få valget, om du ønsker at betale differencen selv..
Kan jeg bestille flere produkter, end det der er bevilliget?
Hvis kommunen betaler for dine katetre, kan du maksimalt bestille det antal katetre, der er angivet på din bevilling. Hvis du af kliniske årsager har brug for at anvende flere katetre end dem, der er bevilliget, er det vigtigt, at du får bevillingen ændret hos din kommune.
Hvordan bliver produkterne leveret?
Som udgangspunkt leverer vi fra dag-til-dag med GLS – hvis ordren er bestilt inden kl. 13.00. Den præcise dato for leveringen, og hvordan du ønsker at få produkterne leveret, aftaler vi med dig.