4. Hvad synes du om rådgivning, bestilling og levering hos Coloplast?
Jeg synes, at servicepakken er suveræn. Jeg plejer at ringe ind og bestille mine produkter, og man bliver altid mødt med varme i telefonen. Det er en kæmpe lettelse for mig at have en leverandør, som har en oprigtig interesse for, hvordan jeg har det, og som vil gøre alt for hjælpe mig. Jeg har en fast kunderådgiver, Sanne, der kender mine produkter og leveringspræferencer, og som er let at få fat på i telefonen. Hos Coloplast er man alt andet end endnu et nummer i køen. Selve leveringen af produkter er jeg også glad for – jeg synes, at det er fedt, at det går så hurtigt. Som regel er produkterne hos mig dagen efter, at jeg har bestilt. Og hvis jeg har glemt at bestille et produkt og i sidste øjeblik opdager, at jeg mangler det, så bliver det hasteleveret, uden at det koster ekstra. Produkterne bliver leveret med GLS, der sætter kassen uden for min hoveddør og giver mig besked, både når produkterne er på vej, og når de er blevet leveret. Det giver mig ro i sindet, at jeg kan få mine produkter så hurtigt, og at jeg ved, hvornår de bliver leveret. Endelig er jeg glad for de ekstra services, som man kan benytte sig af hos Coloplast – rådgivning hos erfarne sygeplejersker, gratis stomiaffaldsposer og levering af stomiprodukter til andre adresser i Danmark og resten af EU, hvis man er på ferie.